joi, 26 iulie 2007

pentru radu

4 comentarii:

Livia spunea...

şi eu fumez pall mall (dar light şi slim) şi eu sunt destul de lipită de literatura japoneză (ai citit Murakami?) îmi place mult această fotografie habarnam de ce. radu ştie:)

răzvan martzipan spunea...

salut :) spre ruşinea mea, mărturisesc eu că nu am apucat a ceti pe murakami, deşi l-am primit de multă vreme... ştii tu, e pe lista aia de 'lucruri de făcut' din care sper să mai tai câte ceva în vacanţa asta (atâta câtă mai este ea)

Vera Spirescu spunea...

imi place mult fotografia. :)
iar Pallmall mentolat e divin. pariez ca si cartea-i buna, n-am citit.

răzvan martzipan spunea...

chiar divin parcă nu i-aş zice, totuşi ;) cât despre carte, e frumoasă... şi un pic (mai mult) tristă... ca toate lucrurile frumoase, de altfel...