luni, 9 iulie 2007

it's a beautiful day...

în cele din urmă am văzut jeux d'enfants şi garden state - două filme atât de diferite, dar, esenţial, atât de aproape unul de celălalt.

anul ăsta, de ziua mea, am primit cele mai mişto cadouri ever. de la nimic, trecând prin sms-uri, urări pe mess, mail-uri, telefoane şi urări in corpore cum voce propre, nimic nu s-a comparat cu următoarele trei, aşternute în ordinea cronologică a primirii lor.

primul dar a venit de la gabi - o melodie a celor de la united future organization - happy birthday.

cel de-al doilea, de la mama şi sandu - au reuşit ei să comploteze şi astfel să se organizeze, încât să-mi ia un abonament pe un an la magazine litteraire.

cel de-al treilea, pe care mi l-am făcut singur - un soi de mini-bibliotecă/dulap cu rafturi pentru cărţi în care s-au adăpostit toate cele de zăceau pe jos, în tencuţele dezordonate (prilej cu care şi dormitaurul a suferit o mică 'redecorare', devenind 'mai ergonomic').

p.s.: o vreme, şoarecul infect şi deprimat se aciuiase şi el aici, căpătându-şi astfel, la propriu, şi determinantul 'de bibliotecă'. N-a rezistat prea mult cu titulatura de 'şoarec de bibliotecă infect şi deprimat', astfel încât, în aşteptarea unor zile mai bune, din pricina rafturilor care s-au aglomerat cu repeziciune sau a dorului de ducă, s-a mutat în zenobius.


Niciun comentariu: